Biežāk uzdotie jautājumi (BUJ)

Atrodiet atbildes uz saviem jautājumiem.

Pasūtījuma izveide, apmaksa un rēķins

Kā es varu norēķināties par precēm?

Pie mums vari norēķināties ar jaunu un drošu apmaksas metodi – Klix. Tas ir bankas Citadele izstrādāts norēķinu risinājums, kas rūpējas par tavu datu un naudas drošību.

Klix sniedz iespēju norēķināties ar karti, tiešo bankas maksājumu no bankas konta un veikt apmaksu pa daļām, noformējot tiešsaistes nomaksu "pērc tagad, maksā vēlāk". Tā ir drošāka funkcionalitāte, kas nenodod tirgotājam maksātāja datus.

Saņemot preces veikalā, iespējams arī norēķināties uz vietas ar karti vai skaidru naudu.

Ar kādām bankas norēķinu kartēm es varu apmaksāt savu pasūtījumu?

Mēs izmantojam kvalitatīvu un drošu maksājumu sistēmu Klix. Klix Pay by card ir iespēja norēķināties ar VISA un Mastercard kartēm.

Veicot maksājumu pirmo reizi, apmaksas formā, pircējam ir iespēja piekrist saglabāt kartes datus Klix lietotnē. Ja piekritīsi saglabāt kartes datus, nākamreiz jebkurā vietnē ar Klix varēsi norēķināties ātrāk, jo kartes dati jau būs automātiski aizpildīti.

Klix karšu norēķinu sistēma ir atbilstoša nozares datu drošības standarta PCI DSS prasībām.

Ar kādām internetbankām es varu apmaksāt savu pasūtījumu?

Mēs izmantojam kvalitatīvu un drošu maksājumu sistēmu Klix. Līdz ar to savu pasūtījumu vari apmaksāt ar Citadele, Swedbank, SEB, Luminor internetbanku.

Klix bankas maksājumi no sava bankas konta ir ātra un droša apmaksas metode, ar kuru par pirkumu var norēķināties tiešsaistē. Lai veiktu maksājumu, izvēlies savu banku, autorizējies un apstiprini maksājumu. Klix ir drošs bankas maksājumu ierosinātājs, kas nodrošina pakalpojumu saskaņā ar Eiropas Savienības direktīvu Payment services (PSD 1) - Directive 2007/64/EC.

Vai MD tehnika e-veikalā  ir pieejami līzinga pakalpojumi?

Jā, mūsu e-veikalā ir pieejams Klix nomaksas pakalpojums.

Klix Pay Later sniedz iespēju e-veikala apmeklētājiem veikt pirkumu šodien, bet apmaksu par to veikt vēlāk. Lai uzzinātu sīkāku informāciju, spied šeit

Vai ir iespējams apmaksāt MD Tehnika interneta veikala pasūtījumu tā saņemšanas brīdī?

Ja izvēlaties saņemt preces ar piegādi, tad nepieciešams veikt priekšapmaksu ar kādu no e-veikala maksājumu metodēm.

Ja izvēlaties saņemt preces uz vietas veikalā, tad iespējams arī norēķināties preču saņemšanas brīdī.

Vai es varu norēķināties skaidrā naudā, ja izņemu preces veikalā?

Jā, saņemot preces veikalā, ir iespējams maksāt ar skaidru naudu, ja pasūtījuma vērtība ir 10 EUR vai vairāk.

Kāda ir minimālā MD Tehnika  interneta veikala pasūtījuma summa?

Minimālā pasūtījuma summa MD tehnika  interneta veikalā ir 10 EUR.

Vai Juridiska persona var iepirkties MDtehnika interneta veikalā?

Jā, var iepirkties. Pasūtījums ir jānoformē mūsu mājas lapā un jāievada uzņēmuma rekvizīti.

Kā es varu saņemt rēķinu?

Rēķins tiek sagatavots automātiski uzreiz pēc pasūtījuma apmaksas. Rēķins tiks nosūtīts Jums uz e-pastu.

Piegāde ir plānota nākamajā mēnesī, taču rēķins ir nepieciešams šajā mēnesī. Ko man darīt?

Rēķins tiek sagatavots automātiski uzreiz pēc pasūtījuma saņemšanas.

Ja ir papildus jautājumi, lūdzu sazinieties ar mums.

Vai es saņemšu rēķinu, iepērkoties mdtehnika.lv interneta veikalā?

Jūs saņemsiet rēķinu, kas tiek sagatavots automātiski uzreiz pēc pasūtījuma apmaksas.

Es saņēmu rēķinu, bet es vēlos, lai tajā būtu norādīta cita informācija. Ko darīt?

Lūdzu, sazinieties ar mums, mēs noteikti izskatīsim.

Daži piemēri:

  • Rēķina labošana netiek veikta, ja PVN rēķins tika izrakstīts fiziskai personai un vēlaties, lai tas tiktu pārrakstīts citai fiziskai personai;
  • Ja uz kādu no pasūtījumā esošajām precēm attiecas reversā PVN likums un pasūtījums nav apmaksāts no uzņēmuma konta - rēķinu nevar pārrakstīt.

Manā rēķinā ir radusies kļūda. Kas man ir jādara?

Lūdzu, sazinies ar mums, mēs noteikti izskatīsim Jūsu situāciju un centīsimies palīdzēt.

Vai e-veikalā ir iespējams veikt apmaksu ar dāvanu karti?

Pagaidām nav, bet iespējams šāda iespēja tiks ieviesta drīzumā. Lūdzu sazinieties ar mums, ja vēlaties iegādāties dāvanu karti.

Kur meklēt informāciju par pasūtījumiem?

Jūs varat apskatīt pasūtījuma statusu, pieslēdzoties savam klienta kontam šeit.

Par katra pasūtījuma statusa izmaiņām mēs arī nosūtam Jums automātiski sagatavotu e-pastu.

Ja Jums ir kādi jautājumi, ko nevarat atrast savā kontā, sazinieties ar mums, mēs centīsimies Jums palīdzēt.

Vai es varu pasūtīt preces, zvanot pa telefonu?

Jā, Jūs varat pasūtīt preces zvanot pa telefonu vai rakstot uz e-pastu.

Mūsu konsultanti palīdzēs Jums ne tikai izvēlēties preces, bet arī noformēt pasūtījumu. Ja vēlaties izmantot šo pakalpojumu, sazinieties ar mums, mēs Jums palīdzēsim.

Kā papildināt pasūtījumu vai apvienot vairākus pasūtījumus?

Apvienot pasūtījumus nav iespējams. Ja vēlaties pievienot pasūtījumam papildus preces, veidojiet jaunu pasūtījumu vai sazinieties ar mums.

Kā es varu veikt pasūtījumu mdtehnika.lv e-veikalā?

Fiziskajām un juridiskajām personām pasūtījumu ir iespējams veikt dažādos veidos:

1. Iepērkoties e-veikalā mdtehnika.lv;
2. Sazinoties ar mums, zvanot pa telefonu vai rakstot uz e-pastu.

Pēc pasūtījuma veikšanas, Jūs saņemsiet apstiprinājumu, kas tiks nosūtīts uz Jūsu norādīto e-pasta adresi.

Ja Jūs nesaņemat apstiprinājuma e-pastu, lūdzu sazinieties ar mums. Ja vēlaties seko līdzi pasūtījuma statusam, lūdzu skatiet jautājumu "Kur meklēt informāciju par pasūtījumiem?"

Kā pārliecināties, ka preces ir veiksmīgi pasūtītas un pasūtījums ir nodots izpildei?

Pēc pasūtījuma saņemšanas, mēs uz Jūsu norādīto e-pasta adresi nosūtīsim pasūtījuma apstiprinājumu.

Ja pēc pasūtījuma veikšanas Jūs nesaņemat apstiprinājuma e-pastu, mēs iesakām pārbaudīt SPAM sadaļu savā e-pastā.

Mēs Jūs informēsim, rakstot uz Jūsu norādīto e-pastu vai, ja nepieciešams, sazināsimies, zvanot uz Jūsu norādīto telefona numuru.

Vai es varu nomainīt izvēlēto apmaksas veidu par pasūtījumu?

Ja esat izveidojis pasūtījumu un izvēlējies apmaksas veidu, saņemot veikalā, Jums ir iespēja pārdomāt un apmaksu veikt uzreiz internetā ar e-veikalā piejamajām maksājumu metodēm. Apmaksu varat veikt, spiežot uz pogas "Maksāt tagad", kas pieejama e-pastā, ko nosūtījām Jums pasūtījuma apstiprināšanas brīdī.

Ja nav iespējams veikt samaksu ar izvēlēto apmaksas veidu, lūdzu sazinieties ar mums.

Garantija

Vai fiziskajā un interneta veikalā pārdotajām precēm ir garantija?

Jā, dažāda veida precēm tiek nodrošināta kvalitātes garantija, kas derīga noteiktu laiku, kuras konkrētais termiņš un citi nosacījumi ir norādīti precēm pievienotajos dokumentos.

Preces garantija ir spēkā tikai tad, ja netiek pārkāpti preces lietošanas nosacījumi. Pirms preces (-ču) lietošanas uzmanīgi izlasiet produkta lietošanas instrukcijas, ja tādas ir pievienotas precei. 

Cik ilgu laiku preces garantija ir spēkā?

Ja piegādātās preces neatbilst kvalitātes prasībām, pircējs var sazināties ar garantijas servisu 24 mēnešu laikā no preces iegādes dienas (ja vien ražotājs nav norādījis citādi).

Kur es varu pieteikties preces garantijas servisam?

Jūs varat pieteikties uz garantijas servisu:

  • tieši garantijas servisam pie dīlera un preces izplatītāja
  • apmeklējot SIA MD Tehnika veikalu.
  • nododot kurjeram.

Svarīgi! Lai atgrieztu preces ar kurjeru, lūdzu, sazinies ar mums.

Kur es varu atrast garantijas sertifikātu?

Garantijas sertifikāts ir pievienots pie saņemtās preces.

Vai ir iespējams, ka garantijas remontu nevar veikt?

Jā, ja produkts ir mehāniski bojāts, piemēram, produkts ir salauzts, ierīcē ir iekļuvis mitrums utt., garantijas serviss netiks veikts. Šajā gadījumā prece tiek atgriezta klientam.

Cik ilgi laiku var aizņemt garantijas remonts?

Garantijas remontā nodotas preces remonts var ilgt  līdz 30 kalendārajām dienām, atkarībā no sarežģītības.

Gadījumos, kad jāpasūta rezerves daļas vai pašas preces jāsūta uz garantijas servisa centru ārpus Latvijas, remonts var būt ilgāks. Mēs darām visu iespējamo, lai katru situāciju atrisinātu pēc  iespējas drīzāk.

Kādi dokumenti man jāiesniedz, iesniedzot preci garantijas servisā?

Pirms preces iesniegšanas garantijas servisam vai SIA MD tehnika veikalā, Talsos, Brīvības ielā 22a, vai nosūtot ar kurjeru, jāuzrāda izdrukāts rēķins.

Ja tā nav, iespējams arī parādīt rēķinu vai pasūtījuma numuru (pēc iegādes e-veikalā) savā tālrunī. Rēķins ir dokuments, kas pierāda, ka precei ir spēkā garantija.

Kādi ir preču iesniegšanas nosacījumi uz garantijas servisu?

Pirms preces iesniegšanas garantijas servisam, pārliecinies, vai ir iekļautas visas detaļas, kas pievienotas izstrādājumam. Piegādājot preci garantijas servisam, oriģinālais iepakojums nav nepieciešams. Tomēr, lūdzu, iepakojiet preci pareizi pirms piegādes, lai novērstu turpmāku preces bojājumu.

Vēlos uzzināt par remonta statusu. Kā es varu iegūt informāciju?

Ja produkts tika piegādāts tieši garantijas servisam pie preces izplatītāja un dīlera, garantijas serviss sniegs visu nepieciešamo informāciju. Viņi sazināsies ar Jums un sniegs informāciju par remonta statusu.

Ja produkts tika iegādāts interneta veikalā un nodots garantijas remontam  MD tehnika veikalā informāciju par remonta statusu var precizēt, sazinoties ar mums.

Vai juridiskas personas var pieteikties garantijas servisam?

Tas ir iespējams, tomēr juridiskām personām garantijas laiks ir atšķirīgs, tāpēc pirms sazināties ar garantijas servisu, iesakām izlasīt informāciju, kas norādīta precei pievienotajos dokumentos.

Vai es saņemšu preces aizstājēju, kad nodošu preci garantijas servisam?

Diemžēl preces aizstājēji netiek nodrošināti.

Preču atgriešana un naudas atmaksa

Kādi ir jaunu preču atgriešanas nosacījumi?

Jaunu preču atgriešanas nosacījumi:

  • par pirkumiem e-veikalā: 

Precei (- ēm) jābūt labas kvalitātes, t. i., neizmantotām, nebojātam vai nemainītam. Preces vai tās iepakojuma izskatu var mainīt tikai tiktāl, cik tas ir nepieciešams, lai pārbaudītu saņemto produktu. Prece (- es) jāatdod oriģinālajā iepakojumā, komplektā ar piederumiem.

  • par pirkumiem fiziskā veikalā:

Precei (- ēm) jābūt labas kvalitātes, t.i., neizmantotām, nebojātām un ar nemainītu izskatu, preces jāatdod to oriģinālajā iepakojumā, komplektā ar piederumiem.

Preces var atgriezt tikai 14 dienu laikā. Vaiāk informāciju varat atrast atgriešanas un atmaksas noteikumos.

Kādi dokumenti nepieciešami, atgriežot preci?

Ja atgriežat preci to atvedot uz veikalu, pirms iegādāto preču atgriešanas:

  • interneta veikalā

Lūdzu, iesniedziet drukātu preču rēķina kopiju. Ja tas nav iespējams, jānorāda pasūtījuma numurs. Produktu var atgriezt 14 kalendāro dienu laikā pēc tā saņemšanas.

  • fiziskajā veikalā

Lūdzu, uzrādiet oriģinālo pirkuma čeku vai rēķinu. Preci var atgriezt 14 kalendāro dienu laikā pēc tās saņemšanas.

Pieteikt atgriešanas procesu var aizpildot preču atgriešanas anketu. Lūdzu skatiet atgriešanas un atmaksas noteikumus

Ja vēlaties atgriezt preces ar kurjeru, atgriešanas kurjera izmaksas sedz pircējs.

Ja apmaksai izmantojāt līzinga servisu vai pieteicāt papildus apdrošināšanu, mēs ar Jums sazināsimies 24 stundu laikā pēc atgriešanas pieprasījuma.

Kāds ir jaunas preces atgriešanas process?

Lai atgrieztu preces, nepieciešams aizpildīt preču atgriešanai paredzētu anketu un nosūtīt to kopā ar precēm uz mūsu veikalu.

Lūdzu skatiet sīkāk atgriešanas un atmaksas procesu mūsu atgriešanas un atmaksas noteikumos.

Vai es saņemšu preces apmaiņu, ja nogādāšu preci garantijas servisā?

Diemžēl aizstājējs netiks nodrošināts. Aizvietotāju var nodrošināt tikai autorizētajos servisos.

Es saņēmu  preci ar defektu, kas man jādara?

Ja vēlaties iesniegt sūdzību par nekvalitatīvu preci, sazinieties ar mums. Noteikti izskatīsim jūsu situāciju un centīsimies palīdzēt. Ja nepieciešams atgriezt preci un saņemt atmaksu, lūdzu skatiet atgriešanas un atmaksas noteikumus.

Kurjers preci piegādāja man, bet tā ir nekvalitatīva. Cik ilgi var pieteikties bojātas preces atgriešanai?

Pircējam 14 (četrpadsmit) dienu laikā no preces piegādes brīža jāpārbauda preču iepakojums, daudzums, kvalitāte, sortiments, komplektācija un jāpiesaka preces atgriešana. Lūdzu skatiet atgriešanas un atmaksas noteikumus.

Pirku kā juridiska persona un kurjers piegādāja man nekvalitatīvu preci. Vai es varu pieprasīt atgriešanu par bojātu preci un kāds ir atgriešanas termiņš?

Jā, juridiskās personas var pieteikties nekvalitatīvās preces atgriešanai. Pircējam 14 (četrpadsmit) dienu laikā no preces piegādes brīža jāpārbauda preču iepakojums, daudzums, kvalitāte, sortiments, komplektācija un jāpiesaka preces atgriešana. Lūdzu skatiet atgriešanas un atmaksas noteikumus.

Kāda informācija man jāsniedz par bojātu preci?

Jānorāda:

  • preces defekta, bojājuma vai trūkstošās daļas pazīmes;
  • un visi citi pierādījumi, kas apliecina, ka prece ir bojāta, (piemēram, fotoattēls (ja tas ir mehāniski bojājumi un to var fotografēt), produkta iepakojuma fotoattēls, piegādes dienesta uzlīme utt.).

Lūdzu skatiet atgriešanas un atmaksas noteikumus.

Kādas ir sūdzību atrisināšanas iespējas?

Iesniedzot sūdzību, pircējam jānorāda, kā viņš vēlas, lai pretenzija tiktu atrisināta:

  1. pārdevējs bez maksas saprātīgā termiņā novērš preces trūkumus, ja defekti ir novēršami;
  2. attiecīgi samazinot pirkuma cenu;
  3. preces nomaiņa pret analogu atbilstošas ​​kvalitātes preci, izņemot gadījumus, kad defekti ir nelieli vai radušies pircēja vainas dēļ;
  4. atgriežot samaksāto preces cenu un atceļot līgumu, ja nekvalitatīva prece ir būtisks pasūtījuma pārkāpums.

Cik ilgs laiks var paiet, lai atrisinātu sūdzību?

Sūdzība tiks izskatīta 14 dienu laikā, no brīža, kad būsim saņēmuši atgriezto preci un Jūsu sūdzību.

Pēc cik dienām es atgūšu naudu par bojātu preci?

Nauda tiks atgriezta 5-14 dienu laikā pēc preces  saņemšanas.

Vai es varu atgriezt bojāto preci pats?

Jā, bojāto preci var atgriezt atvedot to uz veikalu Brīvības ielā 22a, Talsos.

Lūdzu skatiet atgriešanas un atmaksas noteikumus.